order of faust collective on tour!

Posted in Uncategorized

benefit na Benka

Po raz ostatni przed podróżą Faji do AMERYKI, zagramy w Poznaniu i w sumie po raz pierwszy od prawie półtora roku.

10003615_725598830830728_1456579188113569312_o

 

Posted in Uncategorized

yep… tomorrow we’ll be in Germany!

16.04 Berlin at friday:

1781924_692659484125092_6200961486465965032_n

and 17.04 Greifswald at Saturday

keimzelle1

goood.

Posted in Uncategorized

Szczecin dzieciaku!!!

Szczecin dzieciaku!!!

Prasujcie spandexy!!!

Image | Posted on by

no i w domciu

No i wróciliśmy do domu !

Dla takich chwil i takich wyjazdów warto żyć !! Było zajebiście zaczynając od Łodzi świetnego ugoszczenia nas przez ekipe z zespołu Chorygen dziękujemy za super koncert i nieziemską gościne !! Natępnie Lublin !! Tektura i ekipa z Lublina jest napewno jedną z najlepszych ekip na aftery ever !! Rewelacyjny koncert a after to już w ogóle miazga !! Warszawka ! Uwielbiamy tam wpadac i odwiedzac ekipe z Przychodni zawsze świetne koncerty i zajebiści ludzie jednym słowem mega szacun !No i oczywiście chłopakom i jednej dziewczynie z zespołu Kuroi Ame wielkie całusy i pokłony !:)

Wielkie dzięki dla każdej osoby która pomogła nam w tym wypadzie dla każdego kto chociaż na chwile zamienił z nami słówko dla każdego kto przetańczył z nami cały after przy muzyce disco i dla każdej osoby której chciało wyjść się z domu i wspólnie z nami bawić sie tego wieczoru !!

STAY FAUSTO COPPI PUNX !!!

fcpnx & kuroi ame

Posted in Uncategorized

W Gdyni było fajno!

W Gdyni było fajno!

dzięki🙂

Image | Posted on by | Tagged

Sorry Sweden and Norway … Denmark also

Because of misunderstandings and getting information about cancellation of few shows in last moment, we’ve been forced to call of shows in Norway and Sweden. sorry for all who want to be there as we wanted.take care!!!

additionally … more problems occur, problems with transport caused by short term and long distance effected in difficult decision of calling of also the show in Denmark. We are really sorry because of all situation. at least we play only one show abroad in Berlin. we have no choice.

take care! and see you somewhere in better time!

fcpnx and HoO

Posted in Uncategorized